Kategoria ta poświęcona jest artykułom o e-marketingu. E-marketing to używanie internetu w celach reklamowych prowadzących do sprzedaży dóbr lub usług. Na marketing internetowy składa się tzw. reklama "pay per click", reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie. Istotą marketingu jest: rozpoznanie potrzeb nabywców; przygotowanie ofert we właściwym czasie, miejscu i odpowiedniej cenie; dostarczanie satysfakcji odbiorcom; osiągnięcie zysku. E-marketing zaczyna się znacznie wcześniej przed pojawieniem się na rynku produktów i nie kończy się z jego kupnem. Jest działalnością która przez proces wymiany zmierza do zaspokojenia potrzeb i życzeń konsumentów. Jest systemem aktywności ekonomicznej, który kieruje potrzeby i usługi, ustala ich cenę, promuje je i sprzedaje dla zaspokojenia potrzeb nabywców. E-marketing to proces doborów rynku zbytu, rodzaju produkcji, ceny dystrybucji oraz promocji. Pokazuje jak tworzyć maksymalne przychody minimalnymi kosztami przy pełnym zadowoleniu klienta. Integracja działań marketingowych w sieci stanowi ważny element kreowania marki oraz budowania trwałych relacji z klientami. |
|